Apua! Kun verkkokaupan info ei auta

Apua! Kun verkkokaupan info ei auta

Geposted von Emma Jaakkola am

Oletko koskaan täyttänyt verkkokaupan ostoskoria täynnä innostusta vain huomataksesi, että matkalla on enemmän mutkia kuin ilmaisia ämpäreitä odottavien ihmisten jonossa? Ei hätää, tämä blogiteksti auttaa taatusti ensihätään!

Tervetuloa perehtymään eniten kysyttyihin kysymyksiin ja siis saatetaan me tässä tekstissä niihin vastatakkin.

  

Tomitustietojen lisääminen: Mitä tietoja tarvitsette ja miksi?
Ihan ensimmäiseksi, lisää pyydetyt tiedot HUOLELLA! Sähköpostia tarvitsemme tilausvahvistukseen ja seurantatietojen lähetykseen. Jos sähköpostiosoitteessa on virhe ei nämä tiedot päädy sinulle asti. Huomiothan myös, että asiakaspalvelumme on pääasiallisesti sähköpostitse toimivaa, joten siitäkin syystä tämä tieto on oleellinen.
Jos käytät ennakoivaa tekstinsyöttöä selaimessasi, olethan tarkkana ettet syötä yritys kenttään HENKILÖTUNNUSTASI. Törmäämme valitettavan usein tilauksiin, johon on syötetty henkilötunnus yrityksen tietokenttään. Tämä tieto tulee näkyviin postitustarraan.
Emme tarvitse henkilötunnustasi. Ethän siis lisää sitä asiakastietoihisi.
Lisäksi kysymme nimesi ja osoitteesi, jotta valitsemasi kuljetusyhtiö osaa toimittaa paketin oikeaan paikkaan.


Maksutavat: Mitä maksutapoja hyväksytte?
Yleisimmät maksukortit ja luottokortit, yleisimmät Suomessa käytössä olevat pankit, Mobilepay sekä Klarna.

Viesti tilaukselle kenttä: Mitä kirjoitan tähän?
Tavallisesti tämän voi jättää tyhjäksi. Jos kuitenkin olet ollut yhteydessä sähköpostitse ja sinua on pyydetty lisäämään tarkennustieto viestikenttään. Olethan ystävällinen ja kopioit tiedon tähän, jotta pystymme yhdistämään tilauksesi ja sähköpostisi toisiinsa.

Tilausvahvistusviestissä tämä viesti katoaa sinulta. Älä hätäänny näemme sen kyllä tilauksessasi. Tietotekniikka vaan on niin taitolaji, ettei edes ammattilaiset osannu sitä siihen vahvistusviestiin laittaa.

Voit myös lisätä tähän onnitteluviestin, jos tilauksesi toimitetaan suoraan lahjan saajalle. Laitamme tämän tiedon pakettiin mukaan. Otathan kuitenkin huomioon, ettemme tee tästä korttia vaan viesti on paperimuotoinen.


Muuhun osoitteeseen tilaaminen: Voinko tilata ystävälleni paketin?
Tämä onnistuu kyllä! Vaihtamalla toimitusosoitteen voit laittaa paketin menemään suoraan ystäväsi osoitteeseen. Muistathan tässä tapauksessa jakaa ystävällesi seurantakoodin, jottei paketti jää noutamatta.


Toimitusajat ja pakettien hinnat
Postitamme teidän paketteja arkipäivisin, otamme tilaukset käsittelyyn tilauspäivämäärästä seuraavana arkipäivänä. Huomioithan siis, että perjantai- lauantai- ja sunnuntaipäivänä tulleet tilaukset otetaan käsittelyyn maanantaina. Varastosta toimitettavien tuotteiden valmistus/käsittelyaika on yleensä 1-5 arkipäivää. Tämän jälkeen kuljetuspalvelulla menee oma aikansa toimittaa paketti perille. Kiireellisissä tilauksissa otathan yhteyttä sähköpostiimme contact@vorssaink.fi ja valitse toimitustavaksi Posti – Express 12,95€ 
Muiden pakettien hinnat ja toimitusajat voit tarkistaa osoitteesta:
https://vorssaink.fi/policies/shipping-policy

Toimitusmuodot: Miten noutovaihtoehto toimii?
Nouto vaihtoehtomme on ilmainen. Kun tilauksesi on käsitelty sinulle tulee erillinen sähköpostiviesti valmiista noudosta. Ethän siis tule noutamaan tilausta tilausvahvistusviestillä. Otathan meihin yhteyttä sähköpostitse, kun haluat tulla tilausta noutamaan niin sovitaan aika. Myymälämme on auki sopimuksesta, eikä meillä ole kiinteitä aukioloaikoja.


Myymälämme osoite on:
Keskuskatu 7
30100 Forssa 


Tuotteen seuranta: Voinko seurata tilaukseni etenemistä?
Kyllä, voit! Kun tilaat tuotteen verkkokaupastamme, lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse, jossa on linkki tilauksesi seurantaan.


Palautuskäytännöt: Miten voin palauttaa tuotteen?
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus.  Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tuotteita ota yhteyttä sähköpostiimme contact@vorssaink.fi automaattisessa paluuviestissämme saat palautusohjeet. 


Kiinnitysvaihtoehdot: Miten saan valittua korvakoruihin klipsikiinnityksen?
Korvikset missä pallura tai sydän mihin klipsit saa liimattua on valittavissa klipsikiinnityksellä. Klipsit saat lisättyä tilaukseesi täältä
Klipsikiinnityksen hinta on 3€/pari. 


Omavalintaiset nappisetit: Miten saan valittua nappien värit?

  1. Valitse ensiksi ensimmäisen parin muoto klikkaamalla muotoa.
  2. Valitse sitten tälle muodolle väri klikkaamalla väriä.
  3. Nyt on ensimmäinen korvakorupari valittu
  4. Tämän jälkeen toista sama kohdassa korvakorupari #2 ja #3
  5. Muistathan tämän jälkeen valita tuotteen ostoskoriin

Pääkuvasta voit tarkistella värejä isommassa mittakaavassa vierittämällä kuvakarusellia oikealle ja vasemmalle.


Asiakaspalvelu: Kuinka saan yhteyden asiakaspalveluun?
Asiakaspalvelumme on täällä sinua varten! Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, tuotteistamme tai mistä tahansa muusta asiasta otathan meihin yhteyttä ensisijaisesti sähköpostitse contact@vorssaink.fi Muistuttaisimme, ettette ota tilauksiin liittyvissä asioissa yhteyttä Instagramin tai Messengerin kautta. Asiakaspalvelumme kirjoitusvirheistä kun vastaa lähtökohtaisesti Emma ja sosiaalista mediaamme soheltaa yrittäjä Kata. Menee sitten ihan meidän aivot solmuun, jos koitatte sosiaalisesta mediasta tilausta kaivata.


Ja siinä se on, korvisystäväni! Nyt kun olet varustettu tietopankilla täynnä verkkokaupan viisautta, on aika laittaa mukavat kengät jalkaan ja lähteä korvis ostoksille. No ei nyt sentään! Netti auki https://vorssaink.fi/ ja kohti korvisaarteita!

Kaikki uniikit korvakorut valmistamme käsityönä, rakkaudella ja suurella intohimolla Forssassa.

✦Support your local earrings dealer✦

FAQ

← Älterer Post Neuerer Post →

Hinterlassen Sie einen Kommentar

Blogit

RSS

Tags

Korvakoruriippuvuus - Muinainen myytti vai tunnistamaton riippuvuus
Inspiraatio korvakoruholisti korvakoruriippuvuus muoti-ilmiö

Korvakoruriippuvuus - Muinainen myytti vai tunnistamaton riippuvuus

Korvakoruriippuvuus on ilmiö, jota monet muodin ystävät ovat raportoineet kautta aikojen. Me Vorssa Inkillä otamme tämän ilmiön vakavasti. Monet asiakkaat kertovat tuntevansa olonsa puutteelliseksi ja ahdistuneeksi...

Weiterlesen
Vorssa Ink:in henkilökunta
FAQ valmistus

Vorssa Ink:in henkilökunta

On aika tutustua meihin! Ketä kumma täällä verkkokaupan toisella puolella teitä oikein on palvelemassa ja korvakoruja valmistamassa. Chattibotteja meillä ei ole ja sähköposteihinkin vastaa ihminen. Sosiaalista mediaakin...

Weiterlesen